Κυριακή 5 Ιουλίου 2009

πρεπει να σταματησω...νομιζω εχω εθιστει......



....θα μπορουσα να τα βαζω παντου...αλλα νομιζω οτι το εχω ηδη κανει...αυτα τα μικρα και τοσο ευχρηστα τρουκς μπαινουν σε ολα τα ρουχα!!χθες επρεπε να παρεβρεθω(chic!) σε ενα γαμο.δεν ειμαι και πολυ φανατικη της τουαλετας και του ταφτα οποτε η επιλογη ηταν το μικρο μαυρο φορεμα που τσιμπησα απο τα h&m!!!τιποτα πιο κλασσικο,βολικο,και ανετο!!το οποιο φορεμα βεβαια μετα απο την προσθηκη των τρουκς πηρε αλλο αερα!!!χμμ???

i need to stop i think i am addicted!!i could put them everywhere...but i think i 've already done that!!those little studs are so easy to use and put on all your clothes!!yesterday i had to attend a wedding.i 'm not a fan of formal clothes fancy dresses and stuff,so my choice was the little black dress!!classic!so this cute dress from h&m turned to something completely different after putting these trucs on!!what do you think?

1 σχόλιο:

  1. Καλως ήρθες στον κόσμο μου. Μου-χα-χα...Πλάκα κάνω :P

    Μου αρέσει πολύ το στυλ σου και τα προτζεκτ σου...Όσο για το πρώτο σου ποστ, συμφωνώ απόλυτα...Βλέπεις κι εγώ έτσι ήμουν, και το προηγούμενο μου μπλογκ ήταν για μόδα. Κι ενώ στην αρχή ήταν αυθεντικό, μετά "νοθεύτηκε" από το τι ήταν "στη μόδα". Για αυτό ξεκίνησα αυτό το καινούριο. Stay real.

    ΑπάντησηΔιαγραφή